ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΟΛΑΣΙΩΤΗ
Η καλή διδασκαλία απαρτίζεται από τρία αλληλοσυσχετιζόμενα συστατικά μεθοδολογικής, ψυχολογικής και ηθικής φύσης, που διασφαλίζουν τόσο ότι το περιεχόμενο της διδασκαλίας είναι σημαντικό και κατάλληλο για τη συγκεκριμένη ηλικία, όσο και ότι οι διδακτικοί τρόποι ακολουθούν έγκυρες μεθοδολογικές, ψυχολογικές και παιδαγωγικές αρχές. Έτσι ο/η εκπαιδευτικός θα γίνει ο εμψυχωτής και ο μαθητής θα μάθει να αυτενεργεί (βλ. scaffolding) σε ένα περιβάλλον υποστήριξης.
ΛιγότεραΗ καλή διδασκαλία απαρτίζεται από τρία αλληλοσυσχετιζόμενα συστατικά μεθοδολογικής, ψυχολογικής και ηθικής φύσης, που διασφαλίζουν τόσο ότι το περιεχόμενο της διδασκαλίας είναι σημαντικό και κατάλληλο για τη συγκεκριμένη ηλικία, όσο και ότι οι διδακτικοί τρόποι ακολουθούν έγκυρες μεθοδολογικές, ψυχολογικές και παιδαγωγικές αρχές. Έτσι ο/η εκπαιδευτικός θα γίνει ο εμψυχωτής και ο μαθητής θα μάθει να αυτενεργεί (βλ. scaffolding) σε ένα περιβάλλον υποστήριξης.
Η καλή διδασκαλία απαρτίζεται από τρία αλληλοσυσχετιζόμενα συστατικά μεθοδολογικής, ψυχολογικής και ηθικής φύσης, που διασφαλίζουν τόσο ότι το περιεχόμενο της διδασκαλίας είναι σημαντικό και κατάλληλο για τη συγκεκριμένη ηλικία, όσο και ότι οι διδακτικοί τρόποι ακολουθούν έγκυρες μεθοδολογικές, ψυχολογικές και παιδαγωγικές αρχές. Έτσι ο/η εκπαιδευτικός θα γίνει ο εμψυχωτής και ο μαθητής θα μάθει να αυτενεργεί (βλ. scaffolding) σε ένα περιβάλλον υποστήριξης.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -