Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα Τεχνικά Μαθήματα των ΕΠΑΛ
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΟΛΑΣΙΩΤΗ
Το υλικό που παρατίθεται εδώ, δημιουργήθηκε στη βάση υβριδικής υποστήριξης του δια ζώσης επιμορφωτικού σεμιναρίου, με θέμα: «Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα Τεχνικά Μαθήματα των ΕΠΑΛ» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8/4/2025, από ώρα 12:40- 14:20, στο Εργαστηριακό Κέντρο Κατερίνης.
Η επιμόρφωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς, των σχολικών μονάδων της ΔΔΕ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ, ειδικότητας ΠΕ82 Μηχανολόγων. Συνεισηγητής μου στο σεμινάριο είναι ο κ. Σιδηρόπουλος Δημ., ΠΕ86, Διευθυντής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Στόχος του σεμιναρίου είναι να προσφερθεί στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, μία δέσμη γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων, για την ασφαλή λειτουργία της μαθησιακής διαδικασίας και τη συμπερίληψη όλων των μαθητών.
Σημείωση: Στο μενού αριστερά στο πεδίο "Σύνδεσμοι" και στο πεδίο "Έγγραφα", θα βρείτε χρήσιμο υλικό για την περαιτέρω μελέτη σας στα θέματα της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας.
Το υλικό που παρατίθεται εδώ, δημιουργήθηκε στη βάση υβριδικής υποστήριξης του δια ζώσης επιμορφωτικού σεμιναρίου, με θέμα: «Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα Τεχνικά Μαθήματα των ΕΠΑΛ» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8/4/2025, από ώρα 12:40- 14:20, στο Εργαστηριακό Κέντρο Κατερίνης.
Η επιμόρφωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς, των σχολικών μονάδων της ΔΔΕ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ, ειδικότητας ΠΕ82 Μηχανολόγων. Συνεισηγητής μου στο σεμινάριο είναι ο κ. Σιδηρόπουλος Δημ., ΠΕ86, Διευθυντής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Στόχος του σεμιναρίου είναι να προσφερθεί στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, μία δέσμη γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων, για την ασφαλή λειτουργία της μαθησιακής διαδικασίας και τη συμπερίληψη όλων των μαθητών.
Σημείωση: Στο μενού αριστερά στο πεδίο "Σύνδεσμοι" και στο πεδίο "Έγγραφα", θα βρείτε χρήσιμο υλικό για την περαιτέρω μελέτη σας στα θέματα της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας.
Το υλικό που παρατίθεται εδώ, δημιουργήθηκε στη βάση υβριδικής υποστήριξης του δια ζώσης επιμορφωτικού σεμιναρίου, με θέμα: «Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα Τεχνικά Μαθήματα των ΕΠΑΛ» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8/4/2025, από ώρα 12:40- 14:20, στο Εργαστηριακό Κέντρο Κατερίνης.
Η επιμόρφωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς, των σχολικών μονάδων της ΔΔΕ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ, ειδικότητας ΠΕ82 Μηχανολόγων. Συνεισηγητής μου στο σεμινάριο είναι ο κ. Σιδηρόπουλος Δημ., ΠΕ86, Διευθυντής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Στόχος του σεμιναρίου είναι να προσφερθεί στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, μία δέσμη γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων, για την ασφαλή λειτουργία της μαθησιακής διαδικασίας και τη συμπερίληψη όλων των μαθητών.
Σημείωση: Στο μενού αριστερά στο πεδίο "Σύνδεσμοι" και στο πεδίο "Έγγραφα", θα βρείτε χρήσιμο υλικό για την περαιτέρω μελέτη σας στα θέματα της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας.
Τα ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση συμβάλλουν σημαντικά στη συμπερίληψη, καθώς επιτρέπουν την προσαρμογή της διδασκαλίας στις ανάγκες κάθε μαθητή. Μέσω διαδραστικών πλατφορμών, λογισμικών προσβασιμότητας και εξατομικευμένων μαθησιακών εμπειριών, διευκολύνεται η συμμετοχή μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, αναπηρίες ή διαφορετικά γλωσσικά και πολιτισμικά υπόβαθρα. Επιπλέον, η χρήση πολυμέσων και εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης ενισχύει τη μαθησιακή εμπειρία, προάγοντας την ισότιμη πρόσβαση στη γνώση.
Εδώ θα ασχοληθούμε με τα κυριότερα: 1. Gamma.app, 2.CmapTools, 3.Kahoot, 4. WordWall, 5. CrosswordLabs, 6. Quizizz.
Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,
στην αριστερή στήλη θα βρείτε τα έγγραφα που θα σας χρησιμεύσουν ώστε να ολοκληρώσετε την εργασία σας.
Καλή επιτυχία!
- Εισάγετε βίντεο για την αφόρμηση. (μικρής διάρκειας 1-2 sec)
- Αφήστε 2’ για καταιγισμό ιδεών. (επιτρέψτε την αυτενέργεια, σηκώστε στον πίνακα μαθητή για την καταγραφή των ιδεών στο διαδραστικό)
- Δώστε τα Πρόσθετα Μαθησιακά Αποτελέσματα σε Γνώσεις-Δεξιότητες-Στάσεις. (σε μία διαφάνεια το 'πώς και τι θα μάθουμε σήμερα')
- Συνδέστε με τα προηγούμενα. (αναπτύξτε τη διερευνητική τους διάθεση)
- Δώστε λέξεις κλειδιά: (π.χ. Εργασία, Υπευθυνότητα, Πρόληψη, Υγεία, Υγιεινή, Προστασία, Κίνδυνος, Ασφάλεια).
- Παρουσιάστε έναν εννοιολογικό χάρτη. (οπτικοποίηση της γνώσης)
- Παρουσιάστε τα στάδια της ενότητας και τις δραστηριότητες με αναλυτικές οδηγίες.
- Εισάγετε φύλλα εφαρμογής με διαδραστικά εργαλεία κουιζ, με ευέλικτη ομαδοποίηση. (παιχνιδοποίηση)
- Κλείστε με ένα σταυρόλεξο στην εφαρμογή https://crosswordlabs.com/. (μπορεί να ζητάει τις λέξεις κλειδιά ή την ορολογία της ενότητας-γλωσσικός εγγραμματισμός)
- Αναθέστε μια εργασία για το σπίτι με πηγές και βοηθητικό υλικό από αποθετήρια και διαδραστικές εφαρμογές. (ψηφιακός εγγραμματισμός)
- Ολοκληρώστε με μία επανάληψη. (εδώ δίνουμε το λόγο στους μαθητές)
- Ρωτήστε αν έχουν κατακτήσει τους στόχους που είχατε θέσει από την αρχή. (αποχαιρετίστε τους καθώς θα βγαίνουν από την αίθουσα)
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -