ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΚΟΥΦΑΛΙΩΝ: ‘Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα μαθήματα των ΕΠΑΛ’
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΟΛΑΣΙΩΤΗ
Το υλικό που θα βρείτε εδώ διαμορφώθηκε για το υβριδικό σεμινάριο με θέμα: ‘Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα μαθήματα των ΕΠΑΛ’, που θα πραγματοποιηθεί - σύγχρονα - μέσω της πλατφόρμας WebEx, στην παρακάτω ημερομηνία και ώρα:
Δευτέρα, 05/05/2025 στις 18:00-20:10, με συνεισηγήτρια την κα Δοκοπούλου Πασχ., ΠΕ82, Εκπαιδευτικό του ΕΠΑΛ Κουφαλίων, εξ αποστάσεως στο σύνδεσμο
https://minedu-secondary.webex.com/meet/smolasioti
και ασύγχρονα μέσω της ανάρτησης παραδοτέου, από τους επιμορφούμενους, στο πεδίο 'Εργασίες'.
Διοργανώνεται στο πλαίσιο της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, μετά από πρόσκληση της συντονίστριας της δράσης εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, κας Δοκοπούλου Π., (εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ82), με στόχο την ανάδειξη της αξίας της καλλιέργειας Ψηφιακών Δεξιοτήτων, την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών με νέες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τα καινοτόμα διδακτικά και αξιολογικά εργαλεία για ένα συμπεριληπτικό σχολείο.
Σημείωση: Στο μενού αριστερά στο πεδίο "Σύνδεσμοι" και στο πεδίο "Έγγραφα", θα βρείτε χρήσιμο υλικό για την περαιτέρω μελέτη σας στα θέματα της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας.
ΛιγότεραΤο υλικό που θα βρείτε εδώ διαμορφώθηκε για το υβριδικό σεμινάριο με θέμα: ‘Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα μαθήματα των ΕΠΑΛ’, που θα πραγματοποιηθεί - σύγχρονα - μέσω της πλατφόρμας WebEx, στην παρακάτω ημερομηνία και ώρα:
Δευτέρα, 05/05/2025 στις 18:00-20:10, με συνεισηγήτρια την κα Δοκοπούλου Πασχ., ΠΕ82, Εκπαιδευτικό του ΕΠΑΛ Κουφαλίων, εξ αποστάσεως στο σύνδεσμο
https://minedu-secondary.webex.com/meet/smolasioti
και ασύγχρονα μέσω της ανάρτησης παραδοτέου, από τους επιμορφούμενους, στο πεδίο 'Εργασίες'.
Διοργανώνεται στο πλαίσιο της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, μετά από πρόσκληση της συντονίστριας της δράσης εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, κας Δοκοπούλου Π., (εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ82), με στόχο την ανάδειξη της αξίας της καλλιέργειας Ψηφιακών Δεξιοτήτων, την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών με νέες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τα καινοτόμα διδακτικά και αξιολογικά εργαλεία για ένα συμπεριληπτικό σχολείο.
Σημείωση: Στο μενού αριστερά στο πεδίο "Σύνδεσμοι
Το υλικό που θα βρείτε εδώ διαμορφώθηκε για το υβριδικό σεμινάριο με θέμα: ‘Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα μαθήματα των ΕΠΑΛ’, που θα πραγματοποιηθεί - σύγχρονα - μέσω της πλατφόρμας WebEx, στην παρακάτω ημερομηνία και ώρα:
Δευτέρα, 05/05/2025 στις 18:00-20:10, με συνεισηγήτρια την κα Δοκοπούλου Πασχ., ΠΕ82, Εκπαιδευτικό του ΕΠΑΛ Κουφαλίων, εξ αποστάσεως στο σύνδεσμο
https://minedu-secondary.webex.com/meet/smolasioti
και ασύγχρονα μέσω της ανάρτησης παραδοτέου, από τους επιμορφούμενους, στο πεδίο 'Εργασίες'.
Διοργανώνεται στο πλαίσιο της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, μετά από πρόσκληση της συντονίστριας της δράσης εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, κας Δοκοπούλου Π., (εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ82), με στόχο την ανάδειξη της αξίας της καλλιέργειας Ψηφιακών Δεξιοτήτων, την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών με νέες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τα καινοτόμα διδακτικά και αξιολογικά εργαλεία για ένα συμπεριληπτικό σχολείο.
Σημείωση: Στο μενού αριστερά στο πεδίο "Σύνδεσμοι
Τα ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση συμβάλλουν σημαντικά στη συμπερίληψη, καθώς επιτρέπουν την προσαρμογή της διδασκαλίας στις ανάγκες κάθε μαθητή. Μέσω διαδραστικών πλατφορμών, λογισμικών προσβασιμότητας και εξατομικευμένων μαθησιακών εμπειριών, διευκολύνεται η συμμετοχή μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, αναπηρίες ή διαφορετικά γλωσσικά και πολιτισμικά υπόβαθρα. Επιπλέον, η χρήση πολυμέσων και εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης ενισχύει τη μαθησιακή εμπειρία, προάγοντας την ισότιμη πρόσβαση στη γνώση.
Εδώ θα ασχοληθούμε με τα κυριότερα: 1. Gamma.app, 2.Lumen5, 3.Kahoot, 4. WordWall, 5. CrosswordLabs, 6. Quizizz.
- Εισάγετε βίντεο για την αφόρμηση. (μικρής διάρκειας 1-2 sec)
- Αφήστε 2’ για καταιγισμό ιδεών. (επιτρέψτε την αυτενέργεια, σηκώστε στον πίνακα μαθητή για την καταγραφή των ιδεών στο διαδραστικό)
- Δώστε τα Πρόσθετα Μαθησιακά Αποτελέσματα σε Γνώσεις-Δεξιότητες-Στάσεις. (σε μία διαφάνεια το 'πώς και τι θα μάθουμε σήμερα')
- Συνδέστε με τα προηγούμενα. (αναπτύξτε τη διερευνητική τους διάθεση)
- Δώστε λέξεις κλειδιά: (π.χ. Εργασία, Υπευθυνότητα, Πρόληψη, Υγεία, Υγιεινή, Προστασία, Κίνδυνος, Ασφάλεια).
- Παρουσιάστε έναν εννοιολογικό χάρτη. (οπτικοποίηση της γνώσης)
- Παρουσιάστε τα στάδια της ενότητας και τις δραστηριότητες με αναλυτικές οδηγίες.
- Εισάγετε φύλλα εφαρμογής με διαδραστικά εργαλεία κουιζ, με ευέλικτη ομαδοποίηση. (παιχνιδοποίηση)
- Κλείστε με ένα σταυρόλεξο στην εφαρμογή https://crosswordlabs.com/. (μπορεί να ζητάει τις λέξεις κλειδιά ή την ορολογία της ενότητας-γλωσσικός εγγραμματισμός)
- Αναθέστε μια εργασία για το σπίτι με πηγές και βοηθητικό υλικό από αποθετήρια και διαδραστικές εφαρμογές. (ψηφιακός εγγραμματισμός)
- Ολοκληρώστε με μία επανάληψη. (εδώ δίνουμε το λόγο στους μαθητές)
- Ρωτήστε αν έχουν κατακτήσει τους στόχους που είχατε θέσει από την αρχή. (αποχαιρετίστε τους καθώς θα βγαίνουν από την αίθουσα)
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -