ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΙΔΕΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Πατσιομίτου Σταυρούλα -Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ03)
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ
Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2024 - 2:31 μ.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
*********************************************************
Επιμορφωτική ημερίδα Μαθηματικών (2-10-2024)
*********************************************************
Ρεβέκκα Νικολακοπούλου, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, 2ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
ARTSTEPS -Symmetry artist: Ψηφιακά μουσεία και παιχνίδια με τη συμμετρία (https://www.youtube.com/watch?v=1vaU1WVqKLU)
https://www.youtube.com/watch?v=wn0zVdflfBA
..........................................................
Βασίλειος Κωστόπουλος, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
Προσέγγιση σύνθετων εννοιών της Γεωμετρίας με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο: εστίαση στη μελέτη ορθών πρισμάτων με το λογισμικό Geogebra 3D και lego κατασκευές από παιδιά της Γ ΄ Γυμνασίου
..........................................................
Δημήτριος Καραγκούνης, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
Διδασκαλία Μαθηματικών με ψηφιακά και εποπτικά μέσα
..........................................................
Διονύσιος Δρακόπουλος, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, Γυμνάσιο των Εκπαιδευτηρίων “Ι. Τσιαμούλης”
Όμιλος Μαθηματικής σκέψης: παιχνίδι με fractals
............................................................
Αθανάσιος Παπαστεφανόπουλος, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
Μέθοδοι υπέρβασης εμποδίων σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
............................................................
Σταυρούλα Πατσιομίτου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών, Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας
Σενάρια διδασκαλίας με διαδραστικά περιβάλλοντα και εμπράγματο υλικό, Ενδεικτικές προτάσεις διαχείρισης ύλης στα Μαθηματικά Γυμνασίου
*********************************************************
Επιμορφωτική ημερίδα Μαθηματικών (16-9-2024)
*********************************************************
Λεώνη Ευαγγελάτου-Δάλλα , Ομότιμη Καθηγήτρια, Τμήμα Μαθηματικών ΕΚΠΑ
Εκπαιδευτικό Διαδραστικό Πρόγραμμα Μαθηματικών για τα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης (Προσκεκλημένη ομιλία)
............................................................
Αθανάσιος Βέρδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Εκπαιδευτικής έρευνας και αξιολόγησης, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Αναγωγές στην αξιολόγηση (Προσκεκλημένη ομιλία)
............................................................
Σωτήριος Χασάπης, Διευθυντής Προτύπου ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων, Μαθηματικός
Προωθώντας εργαλεία και συνεργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση
...........................................................
Δημήτριος Ρέγκλης, Διευθυντής 2ου ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων, Μαθηματικός
Η γλώσσα Python και η τεχνητή νοημοσύνη αναγκαία μέσα στην οργάνωση της σχολικής μονάδος και στη βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση
...........................................................
Σταυρούλα Πατσιομίτου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών, Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης και των ψηφιακών μέσων στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου
Επιμορφωτική ημερίδα Μαθηματικών (2-10-2024)
*********************************************************
Ρεβέκκα Νικολακοπούλου, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, 2ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
ARTSTEPS -Symmetry artist: Ψηφιακά μουσεία και παιχνίδια με τη συμμετρία (https://www.youtube.com/watch?v=1vaU1WVqKLU)
https://www.youtube.com/watch?v=wn0zVdflfBA
..........................................................
Βασίλειος Κωστόπουλος, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
Προσέγγιση σύνθετων εννοιών της Γεωμετρίας με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο: εστίαση στη μελέτη ορθών πρισμάτων με το λογισμικό Geogebra 3D και lego κατασκευές από παιδιά της Γ ΄ Γυμνασίου
..........................................................
Δημήτριος Καραγκούνης, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
Διδασκαλία Μαθηματικών με ψηφιακά και εποπτικά μέσα
..........................................................
Διονύσιος Δρακόπουλος, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, Γυμνάσιο των Εκπαιδευτηρίων “Ι. Τσιαμούλης”
Όμιλος Μαθηματικής σκέψης: παιχνίδι με fractals
............................................................
Αθανάσιος Παπαστεφανόπουλος, Εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ03, Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
Μέθοδοι υπέρβασης εμποδίων σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
............................................................
Σταυρούλα Πατσιομίτου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών, Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας
Σενάρια διδασκαλίας με διαδραστικά περιβάλλοντα και εμπράγματο υλικό, Ενδεικτικές προτάσεις διαχείρισης ύλης στα Μαθηματικά Γυμνασίου
*********************************************************
Επιμορφωτική ημερίδα Μαθηματικών (16-9-2024)
*********************************************************
Λεώνη Ευαγγελάτου-Δάλλα , Ομότιμη Καθηγήτρια, Τμήμα Μαθηματικών ΕΚΠΑ
Εκπαιδευτικό Διαδραστικό Πρόγραμμα Μαθηματικών για τα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης (Προσκεκλημένη ομιλία)
............................................................
Αθανάσιος Βέρδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Εκπαιδευτικής έρευνας και αξιολόγησης, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Αναγωγές στην αξιολόγηση (Προσκεκλημένη ομιλία)
............................................................
Σωτήριος Χασάπης, Διευθυντής Προτύπου ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων, Μαθηματικός
Προωθώντας εργαλεία και συνεργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση
...........................................................
Δημήτριος Ρέγκλης, Διευθυντής 2ου ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων, Μαθηματικός
Η γλώσσα Python και η τεχνητή νοημοσύνη αναγκαία μέσα στην οργάνωση της σχολικής μονάδος και στη βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση
...........................................................
Σταυρούλα Πατσιομίτου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών, Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης και των ψηφιακών μέσων στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου
Τρίτη, 28 Μαΐου 2024 - 10:48 π.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία η ημερίδα μας με θέμα «Σχεδιασμός δραστηριοτήτων με εμπράγματο και ψηφιακό υλικό για τη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των μαθηματικών εννοιών», η οποία διεξήχθη στις 23/5/2024 στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Περιστερίου. Προσκεκλημένος ομιλητής ο κ. Νικολουδάκης Μανώλης (τ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών και αφυπηρετήσαν μέλος ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου).
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την Διευθύντρια του σχολείου κ. Λελίγκου Δήμητρα για την ζεστή φιλοξενία στο σχολείο της, αλλά και την εξαιρετική συμμετοχή των Μαθηματικών του σχολείου, τον κ. Παλαβούζη και τον κ. Γαρυφαλλίδη, με παρουσιάσεις σχεδίασης διδασκαλίας με εμπράγματο και ψηφιακό υλικό για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Ακόμα, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς την κ. Σπυροπούλου Ιωάννα, Διευθύντρια του 3ου Γυμνασίου Αγίων Αναργύρων για την εξαιρετική συμμετοχή της ίδιας και της ομάδας Μαθηματικών του σχολείου της κ. Καλαφάτη και κ. Γεωργαλή στην ημερίδα, δίνοντας μια ακόμα διάσταση στη διδασκαλία των Μαθηματικών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και δημιουργία βίντεο με το Lumen5. Πρωτοποριακές, εξαιρετικές εισηγήσεις από όλους τους επιμορφωτές /τριες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμα όλους τους συναδέλφους Μαθηματικούς που μας τίμησαν με την παρουσία τους στην ημερίδα. Περισσότερο υλικό θα βρείτε στο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την Διευθύντρια του σχολείου κ. Λελίγκου Δήμητρα για την ζεστή φιλοξενία στο σχολείο της, αλλά και την εξαιρετική συμμετοχή των Μαθηματικών του σχολείου, τον κ. Παλαβούζη και τον κ. Γαρυφαλλίδη, με παρουσιάσεις σχεδίασης διδασκαλίας με εμπράγματο και ψηφιακό υλικό για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Ακόμα, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς την κ. Σπυροπούλου Ιωάννα, Διευθύντρια του 3ου Γυμνασίου Αγίων Αναργύρων για την εξαιρετική συμμετοχή της ίδιας και της ομάδας Μαθηματικών του σχολείου της κ. Καλαφάτη και κ. Γεωργαλή στην ημερίδα, δίνοντας μια ακόμα διάσταση στη διδασκαλία των Μαθηματικών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και δημιουργία βίντεο με το Lumen5. Πρωτοποριακές, εξαιρετικές εισηγήσεις από όλους τους επιμορφωτές /τριες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμα όλους τους συναδέλφους Μαθηματικούς που μας τίμησαν με την παρουσία τους στην ημερίδα. Περισσότερο υλικό θα βρείτε στο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/
Σχόλια (0)
Τετάρτη, 1 Μαΐου 2024 - 12:48 μ.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
..............................................................................................................................................................................
Yλικό επιμορφωτικής διημερίδας «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών»24/25-4-2024
.............................................................................................................................................................................
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διημερίδα μας με θέμα «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών», η οποία διεξήχθη στο Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. Θερμά ευχαριστώ τον Διευθυντή του σχολείου κ. Χασάπη για την εξαιρετική φιλοξενία στο χώρο του σχολείου του. Εξαιρετικές εισηγήσεις από όλους τους επιμορφωτές /τριες.
Προσκεκλημένοι ομιλητές/τριες: (α) η κ. Χρυσαυγή Τριανταφύλλου (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Μαθηματικών ΕΚΠΑ) και (β) ο κ. Ηλίας Μπάρμπας (Ερευνητής ΙΦΕ). Στη συνέχεια θα αναρτηθούν περιλήψεις των εισηγήσεων όλων των επιμορφωτών. Αναρτώνται οι περιλήψεις των εισηγήσεων της κ. Τριανταφύλλου, του κ. Μπάρμπα, του κ. Χασάπη, της κ. Μπακέττα και του κ. Μιχελαράκη. Ενδεικτικό βίντεο από την παρουσιάσή μου με τίτλο "Αναδιοργάνωση αναπαραστάσεων και οπτική απόδειξη στα Στοιχεία του Ευκλείδη" είναι αναρτημένο στο ιστολόγιό μου.
Για τη νομοθεσία που αφορά την Τράπεζα Θεμάτων, τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη σε όλες τις τάξεις και του τύπους Λυκείων πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/apofaseis-gia-tin-exetastea-yli-olon-ton-typon-lykeion/
..................................................................................................................................................................................
Yλικό επιμορφωτικής ημερίδας «Steam: Μαθηματικά και Τέχνη στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι» 10-4-2024
..................................................................................................................................................................................
Την 10/4/2024 διεξήχθη επιμορφωτική ημερίδα στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου με θέμα «Steam: Μαθηματικά και Τέχνη στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι».
Προσκεκλημένη ομιλήτρια η κ. Ζαχαρούλα Σμυρναίου (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο ΠαιΤΔΕ ΕΚΠΑ-Αντιπροέδρος του ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»). Την ευχαριστούμε θερμά για την συμμετοχή της στην ημερίδα μας, όπως και την κ. Παναγιώτα Αργύρη, Υποδιευθύντρια Προτύπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής, για την πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση της. Αναρτώνται οι εισηγήσεις των: κ. Σμυρναίου και κ. Αργύρη σε αρχείο pdf
Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν Εργαλειακές διαδρομές Steam: tessellations, pentominos, rep-tiles στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Στόχος της εισήγησής μου ήταν να παρουσιάσω εργαλειακές διαδρομές Steam σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης θετικού κλίματος περί και για τα Μαθηματικά. Ευρύτερος στόχος μου ήταν να παρουσιάσω τα γνωστικά εργαλεία ως μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στους δασκάλους και τους μαθητές.
Γενικότερα, η εκπαιδευτική διαδικασία STEAM είναι κάτι περισσότερο από συνδυασμό συζητήσεων που αποτυπώνονται στα ακρωνύμια των εννοιών [Science, Technology, Engineering, Αrts, Mathematics] και τα οποία αναφέρονται στις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, την Επιστήμη των Μηχανικών, τις Τέχνες και τα Μαθηματικά . Αποτελούν ευκαιρίες όπου τα υλικά των προηγούμενων επιστημών συνδυάζονται διεπιστημονικά. Ενδεικτικές διαφάνειες περιέχονται στο ιστολόγιο μου.
Yλικό επιμορφωτικής διημερίδας «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών»24/25-4-2024
.............................................................................................................................................................................
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διημερίδα μας με θέμα «Ψηφιακές τεχνολογίες και Μαθηματικά: η σημασία των ενεργών δυναμικών αναπαραστάσεων στο Πρόγραμμα Σπουδών», η οποία διεξήχθη στο Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων. Θερμά ευχαριστώ τον Διευθυντή του σχολείου κ. Χασάπη για την εξαιρετική φιλοξενία στο χώρο του σχολείου του. Εξαιρετικές εισηγήσεις από όλους τους επιμορφωτές /τριες.
Προσκεκλημένοι ομιλητές/τριες: (α) η κ. Χρυσαυγή Τριανταφύλλου (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Μαθηματικών ΕΚΠΑ) και (β) ο κ. Ηλίας Μπάρμπας (Ερευνητής ΙΦΕ). Στη συνέχεια θα αναρτηθούν περιλήψεις των εισηγήσεων όλων των επιμορφωτών. Αναρτώνται οι περιλήψεις των εισηγήσεων της κ. Τριανταφύλλου, του κ. Μπάρμπα, του κ. Χασάπη, της κ. Μπακέττα και του κ. Μιχελαράκη. Ενδεικτικό βίντεο από την παρουσιάσή μου με τίτλο "Αναδιοργάνωση αναπαραστάσεων και οπτική απόδειξη στα Στοιχεία του Ευκλείδη" είναι αναρτημένο στο ιστολόγιό μου.
Για τη νομοθεσία που αφορά την Τράπεζα Θεμάτων, τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη σε όλες τις τάξεις και του τύπους Λυκείων πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/apofaseis-gia-tin-exetastea-yli-olon-ton-typon-lykeion/
..................................................................................................................................................................................
Yλικό επιμορφωτικής ημερίδας «Steam: Μαθηματικά και Τέχνη στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι» 10-4-2024
..................................................................................................................................................................................
Την 10/4/2024 διεξήχθη επιμορφωτική ημερίδα στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου με θέμα «Steam: Μαθηματικά και Τέχνη στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι».
Προσκεκλημένη ομιλήτρια η κ. Ζαχαρούλα Σμυρναίου (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο ΠαιΤΔΕ ΕΚΠΑ-Αντιπροέδρος του ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»). Την ευχαριστούμε θερμά για την συμμετοχή της στην ημερίδα μας, όπως και την κ. Παναγιώτα Αργύρη, Υποδιευθύντρια Προτύπου ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής, για την πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση της. Αναρτώνται οι εισηγήσεις των: κ. Σμυρναίου και κ. Αργύρη σε αρχείο pdf
Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν Εργαλειακές διαδρομές Steam: tessellations, pentominos, rep-tiles στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Στόχος της εισήγησής μου ήταν να παρουσιάσω εργαλειακές διαδρομές Steam σε μια προσπάθεια διαμόρφωσης θετικού κλίματος περί και για τα Μαθηματικά. Ευρύτερος στόχος μου ήταν να παρουσιάσω τα γνωστικά εργαλεία ως μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στους δασκάλους και τους μαθητές.
Γενικότερα, η εκπαιδευτική διαδικασία STEAM είναι κάτι περισσότερο από συνδυασμό συζητήσεων που αποτυπώνονται στα ακρωνύμια των εννοιών [Science, Technology, Engineering, Αrts, Mathematics] και τα οποία αναφέρονται στις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, την Επιστήμη των Μηχανικών, τις Τέχνες και τα Μαθηματικά . Αποτελούν ευκαιρίες όπου τα υλικά των προηγούμενων επιστημών συνδυάζονται διεπιστημονικά. Ενδεικτικές διαφάνειες περιέχονται στο ιστολόγιο μου.
Σχόλια (0)
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2024 - 7:32 μ.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Yλικό επιμορφωτικής ημερίδας κλάδου ΠΕ03 που διεξήχθη στις 20/3/2024
............................................................................................................................................
Την 20/3/2024 διεξήχθη επιμορφωτική ημερίδα στο 8ο Γυμνάσιο Περιστερίου με θέμα “Συνεργασία, ενσυναίσθηση, επικοινωνία και γνωστικά εργαλεία στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι” . Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν “Γνωστικά εργαλεία σε κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο για τη διδασκαλία και μάθηση των εννοιών”. Ευρύτερος στόχος μου ήταν να παρουσιάσω τα γνωστικά εργαλεία ως εξαιρετικά μέσα επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στους δασκάλους και τους μαθητές.
Προτείνονται για ανάγνωση τα ακόλουθα άρθρα:
α) To άρθρο του Καθηγητή Trouche (2004)
https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/files/2024/03/LT-2004.pdf
β) To άρθρο των Koparan et al. (2023) https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1871187123000159
Για τη διδασκαλία γεωμετρικών εννοιών με επαυξημένη πραγματικότητα μπορειτε να χρησιμοποιήσετε
http://arloon.com/app/geometry. Δείτε σχετικό βίντεο στο https://www.youtube.com/watch?v=5M38opfPJfs
..................................................................................................................................................................................
Yλικό επιμορφωτικής ημερίδας κλάδου ΠΕ03 που διεξήχθη στις 14-3-2024
..............................................................................................................................................................................
Στις 14-3-2024 διεξήχθη στο 6ο Γυμνάσιο Περιστερίου επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03 με θέμα «Τα ψηφιακά εργαλεία στην ερμηνεία δυναμικών αναπαραστάσεων και στη μέθοδο επίλυσης προβλήματος».
Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν: Πατσιομίτου, Σ. (2024). Η προσέγγιση του αριθμού π μέσω των δυναμικών ενεργών παραμετρικών ν-γώνων ή των ολοκληρωμάτων Riemann. Εισήγηση σε επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03. 6ο Γυμνάσιο Περιστερίου.
Για να διαβάσετε το πλήρες άρθρο στην Ελληνική γλώσσα μπορείτε να κατεβάσετε τη μονογραφία μου
Πατσιομίτου, Σ. (2020γ). Διδακτική και Διδασκαλία των Μαθηματικών: Από τη θεωρία στην πράξη με χρήση λογισμικών. Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN: 978-960-616-155. https://www.academia.edu/43795275/
Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο των Dubinsky & McDonald “APOS: A Constructivist Theory of Learning in Undergraduate Mathematics Education Research” στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.math.kent.edu/~edd/ICMIPaper.pdf
Μπορείτε να κατεβάσετε το έργο ” The works of Archimedes “byArchimedes; Heath, Thomas Little, Sir, 1861-1940
https://archive.org/details/worksofarchimede00arch
Για το αυθεντικό έργο των “Στοιχείων” επισκεφθείτε τον ιστοχώρο του κ. Μουρμουρά http://users.ntua.gr/dimour/euclid/
............................................................................................................................................
Την 20/3/2024 διεξήχθη επιμορφωτική ημερίδα στο 8ο Γυμνάσιο Περιστερίου με θέμα “Συνεργασία, ενσυναίσθηση, επικοινωνία και γνωστικά εργαλεία στο εκπαιδευτικό κοινωνικοπολιτισμικό γίγνεσθαι” . Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν “Γνωστικά εργαλεία σε κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο για τη διδασκαλία και μάθηση των εννοιών”. Ευρύτερος στόχος μου ήταν να παρουσιάσω τα γνωστικά εργαλεία ως εξαιρετικά μέσα επικοινωνίας και συνεργασίας ανάμεσα στους δασκάλους και τους μαθητές.
Προτείνονται για ανάγνωση τα ακόλουθα άρθρα:
α) To άρθρο του Καθηγητή Trouche (2004)
https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/files/2024/03/LT-2004.pdf
β) To άρθρο των Koparan et al. (2023) https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1871187123000159
Για τη διδασκαλία γεωμετρικών εννοιών με επαυξημένη πραγματικότητα μπορειτε να χρησιμοποιήσετε
http://arloon.com/app/geometry. Δείτε σχετικό βίντεο στο https://www.youtube.com/watch?v=5M38opfPJfs
..................................................................................................................................................................................
Yλικό επιμορφωτικής ημερίδας κλάδου ΠΕ03 που διεξήχθη στις 14-3-2024
..............................................................................................................................................................................
Στις 14-3-2024 διεξήχθη στο 6ο Γυμνάσιο Περιστερίου επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03 με θέμα «Τα ψηφιακά εργαλεία στην ερμηνεία δυναμικών αναπαραστάσεων και στη μέθοδο επίλυσης προβλήματος».
Ο τίτλος της εισήγησής μου ήταν: Πατσιομίτου, Σ. (2024). Η προσέγγιση του αριθμού π μέσω των δυναμικών ενεργών παραμετρικών ν-γώνων ή των ολοκληρωμάτων Riemann. Εισήγηση σε επιμορφωτική ημερίδα κλάδου ΠΕ03. 6ο Γυμνάσιο Περιστερίου.
Για να διαβάσετε το πλήρες άρθρο στην Ελληνική γλώσσα μπορείτε να κατεβάσετε τη μονογραφία μου
Πατσιομίτου, Σ. (2020γ). Διδακτική και Διδασκαλία των Μαθηματικών: Από τη θεωρία στην πράξη με χρήση λογισμικών. Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN: 978-960-616-155. https://www.academia.edu/43795275/
Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο των Dubinsky & McDonald “APOS: A Constructivist Theory of Learning in Undergraduate Mathematics Education Research” στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.math.kent.edu/~edd/ICMIPaper.pdf
Μπορείτε να κατεβάσετε το έργο ” The works of Archimedes “byArchimedes; Heath, Thomas Little, Sir, 1861-1940
https://archive.org/details/worksofarchimede00arch
Για το αυθεντικό έργο των “Στοιχείων” επισκεφθείτε τον ιστοχώρο του κ. Μουρμουρά http://users.ntua.gr/dimour/euclid/
Συνημμένοι πόροι | |
---|---|
ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-_14-3-24.pdf | |
ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ-ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ-_20-3-24.pdf |
Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου 2024 - 10:10 π.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Επιμορφωτική διημερίδα Μαθηματικών 21 και 22/2/2024
............................................................................................................................................
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διημερίδα Μαθηματικών με θέμα «Ψηφιακά Μαθηματικά: Λογισμικά και Τεχνητή Νοημοσύνη» που διεξήχθη στις 21 και 22/2/2024 στο Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων.H πρόσκληση είχε σταλεί σε Γυμνάσια-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Περιστερίου, Πετρούπολης και Αγίων Αναργύρων [περιοχή επιστημονικής ευθύνης μου].
Πατσιομίτου, Σ. (2024). Ψηφιακές μαθησιακές τροχιές στα τετράπλευρα: Θεώρημα Varignon.Το υλικό είναι αναρτημένο στο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/
Χασάπης, Σ. (2024). Διερευνώντας την εγγραψιμότητα σε κύκλο. Το υλικό είναι αναρτημένο στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://lyk-peir-ag-anarg.att.sch.gr/index.php/drastiriotites/draseis-epaggelmatikis-anaptyksis/epimorfoseis/540-dieurenonontas-schemata-pou-engraphontai-se-kyklo
Σπάθης, Μ. (2024). Προβλήματα, προβληματισμοί και λογισμικά.
Καθαράκης, Γ. (2024). Διερευνώντας την Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στα Μαθηματικά: Το MagicSchoolAI ως Εργαλείο Υποστήριξης στην Διαδικασία Μάθησης.
https://drive.google.com/file/d/1LKXbG-6aFknPcrQxv-Mgg7RsRtKo0p-y/view?usp=
Αναπλιώτης, Ι. Όταν τα Μαθηματικά συναντούν την Τεχνητή Νοημοσύνη.
ΜΟΥΣΕΙΟ FRACTALS
artsteps | Fractals Museum
ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
artsteps | Μαθηματικοί του κόσμου
ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ YOUTUBE
ai prompts and tips - YouTube
Βεντούρας, Ε. Τεχνητή νοημοσύνη – νευρώνες ή συναρτήσεις;
Δείτε και άλλες δημοσιευμένες εργασίες του κ. Βεντούρα (Καθηγητή Μηχανικών Βιοϊατρικής ΠΑ.Δ.Α.) στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://bme.uniwa.gr/wp-content/uploads/sites/63/2019/07/CV_Ventouras_Erricos_publications_.pdf
*************************************************************************************
Υλικό επιμορφωτικής ημερίδας κλάδου ΠΕ03 που διεξήχθη στις 13-12-2023
............................................................................................................................................
Το θέμα της ημερίδας ήταν "Ψηφιακά σενάρια στα Νέα Προγράμματα Σπουδών"
Για το υπόλοιπο υλικό που παρουσιάστηκε πατήστε τον σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/
1.ΠΡΟΤΥΠΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ)
https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/2024/03/08/protypo-didaktikoy-senarioy-schedioy-mathimatos/
............................................................................................................................................
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διημερίδα Μαθηματικών με θέμα «Ψηφιακά Μαθηματικά: Λογισμικά και Τεχνητή Νοημοσύνη» που διεξήχθη στις 21 και 22/2/2024 στο Πρότυπο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων.H πρόσκληση είχε σταλεί σε Γυμνάσια-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Περιστερίου, Πετρούπολης και Αγίων Αναργύρων [περιοχή επιστημονικής ευθύνης μου].
Πατσιομίτου, Σ. (2024). Ψηφιακές μαθησιακές τροχιές στα τετράπλευρα: Θεώρημα Varignon.Το υλικό είναι αναρτημένο στο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/
Χασάπης, Σ. (2024). Διερευνώντας την εγγραψιμότητα σε κύκλο. Το υλικό είναι αναρτημένο στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://lyk-peir-ag-anarg.att.sch.gr/index.php/drastiriotites/draseis-epaggelmatikis-anaptyksis/epimorfoseis/540-dieurenonontas-schemata-pou-engraphontai-se-kyklo
Σπάθης, Μ. (2024). Προβλήματα, προβληματισμοί και λογισμικά.
Καθαράκης, Γ. (2024). Διερευνώντας την Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στα Μαθηματικά: Το MagicSchoolAI ως Εργαλείο Υποστήριξης στην Διαδικασία Μάθησης.
https://drive.google.com/file/d/1LKXbG-6aFknPcrQxv-Mgg7RsRtKo0p-y/view?usp=
Αναπλιώτης, Ι. Όταν τα Μαθηματικά συναντούν την Τεχνητή Νοημοσύνη.
ΜΟΥΣΕΙΟ FRACTALS
artsteps | Fractals Museum
ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
artsteps | Μαθηματικοί του κόσμου
ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ YOUTUBE
ai prompts and tips - YouTube
Βεντούρας, Ε. Τεχνητή νοημοσύνη – νευρώνες ή συναρτήσεις;
Δείτε και άλλες δημοσιευμένες εργασίες του κ. Βεντούρα (Καθηγητή Μηχανικών Βιοϊατρικής ΠΑ.Δ.Α.) στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://bme.uniwa.gr/wp-content/uploads/sites/63/2019/07/CV_Ventouras_Erricos_publications_.pdf
*************************************************************************************
Υλικό επιμορφωτικής ημερίδας κλάδου ΠΕ03 που διεξήχθη στις 13-12-2023
............................................................................................................................................
Το θέμα της ημερίδας ήταν "Ψηφιακά σενάρια στα Νέα Προγράμματα Σπουδών"
Για το υπόλοιπο υλικό που παρουσιάστηκε πατήστε τον σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/
1.ΠΡΟΤΥΠΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ)
https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/2024/03/08/protypo-didaktikoy-senarioy-schedioy-mathimatos/
Σχόλια (0)
Σάββατο, 7 Οκτωβρίου 2023 - 8:04 π.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (4-10-2023)
............................................................................................................................................
To θέμα της ημερίδας ήταν
«Ψηφιακά δημιουργήματα και κοινωνικοπολιτισμικά εργαλεία για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εννοιών»
Κολλινιάτη Γεωργία (Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου με Λ-Τ)- «Μαθηματικά εκτός αναλυτικού και ωρολογίου προγράμματος»
Νικολακοπούλου Ρεβέκκα, Μίχου Σοφία (2o Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων) - «Δράσεις «ΕΝΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΑ ΑΥΤΑ» για την τάξη των Μαθηματικών»
https://prezi.com/view/A8uZQ2B8u6b4sfq75iVe
https://www.artsteps.com/view/62e1553033b809d8007b2062
https://padlet.com/revnikolakopoulou/7bf3vzc9delxcilx
https://www.youtube.com/watch?v=Sp_0Z7y2yho
Αναπλιώτης Ιωάννης-(Ιδιωτικό Γυμνάσιο "Νέα Παιδεία") «Ψηφιακό Μουσείο αφιερωμένο στους μεγάλους Μαθηματικούς»
Ψηφιακό Μουσείο Μαθηματικών : https://www.artsteps.com/view/65168a961ce533f0a41b20a7
Όλα τα ψηφιακά μουσεία του σχολείου: https://neapaideia.artsteps.com/
Καττή Κωνσταντίνα-Bέλης Ιωάννης (Ιδιωτικό Γυμνάσιο "Νέα Παιδεία") : -«Σκυταλοδρομία Θετικών Επιστημών με τη χρήση του εργαλείου Plickers»
NEA ΠAIΔΕΙΑ -ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.pdf
https://neapaideia.gr/draseis-ekdiloseis/skytalodromia-fysikon-epistimon/
KATTH -NEA ΠAIΔEIA -Plickers-video.mp4
Χρυσοστομίδου Αγάπη, Ακρίδας Αναστάσιος, Καθαράκης Γεώργιος, Ψύκου Αικατερίνη, Στόκα Ιωάννα, Μαμμή Ζαχαρούλα, Ρούσση Αγλαΐα (1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων)-«Ο «μαγικός» αριθμός τρία (3): Διαθεματική Προσέγγιση»
https://1gym-ag-anarg.att.sch.gr/2023/10/06/ο-μαγικός-αριθμός-τρία-3-διαθεματικ/
Πατσιομίτου, Σ. (2023). Ψηφιακά δημιουργήματα και κοινωνικοπολιτισμικά εργαλεία για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εννοιών. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα Μαθηματικών. Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου. (4-10-2023)
AKOMA
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΛΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ -ΛΥΚΕΙΟΥ-ΕΠΑΛ -ΕΝΕΕΓΥΛ -ΕΑΕ 2023-24
............................................................................................................................................
Oι οδηγίες του ΙΕΠ για τη σχολική χρονιά 2023-24 έχουν αναρτηθεί από 12/10/2023 στον σύνδεσμο
https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/odigies-kai-diacheirisi-ylis-mathimatikon/
Η κατανομή των διδακτικών ωρών που προτείνεται είναι ενδεικτική. Μέσα σε αυτές τις ώρες περιλαμβάνεται ο χρόνος που θα χρειαστεί για ανακεφαλαιώσεις, γραπτές δοκιμασίες, εργασίες κλπ.
Δείτε ακόμα τις ΟΔΗΓΙΕΣ του ΙΕΠ για όλους τους τύπους σχολείων στους ακόλουθους συνδέσμους:
https://iep.edu.gr/el/graf-b-yliko-2023-2024/geniko-lykeio-2023-2024
https://iep.edu.gr/el/graf-b-yliko-2023-2024/gimnasio-23-24
https://iep.edu.gr/el/graf-b-yliko-2023-2024/epal-2023-2024
https://iep.edu.gr/el/graf-b-yliko-2023-2024/en-e-e-gy-l
Για την Τράπεζα Θεμάτων του ΙΕΠ πατήστε στον σύνδεσμο
https://trapeza.iep.edu.gr/public/subjects.php
Χρήσιμες σημειώσεις για τη λειτουργία του διαδραστικού πίνακα FLIP_PC στα Μαθηματικά [και όχι μόνο]
https://www.academia.edu/4468139/
............................................................................................................................................
To θέμα της ημερίδας ήταν
«Ψηφιακά δημιουργήματα και κοινωνικοπολιτισμικά εργαλεία για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εννοιών»
Κολλινιάτη Γεωργία (Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου με Λ-Τ)- «Μαθηματικά εκτός αναλυτικού και ωρολογίου προγράμματος»
Νικολακοπούλου Ρεβέκκα, Μίχου Σοφία (2o Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων) - «Δράσεις «ΕΝΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΑ ΑΥΤΑ» για την τάξη των Μαθηματικών»
https://prezi.com/view/A8uZQ2B8u6b4sfq75iVe
https://www.artsteps.com/view/62e1553033b809d8007b2062
https://padlet.com/revnikolakopoulou/7bf3vzc9delxcilx
https://www.youtube.com/watch?v=Sp_0Z7y2yho
Αναπλιώτης Ιωάννης-(Ιδιωτικό Γυμνάσιο "Νέα Παιδεία") «Ψηφιακό Μουσείο αφιερωμένο στους μεγάλους Μαθηματικούς»
Ψηφιακό Μουσείο Μαθηματικών : https://www.artsteps.com/view/65168a961ce533f0a41b20a7
Όλα τα ψηφιακά μουσεία του σχολείου: https://neapaideia.artsteps.com/
Καττή Κωνσταντίνα-Bέλης Ιωάννης (Ιδιωτικό Γυμνάσιο "Νέα Παιδεία") : -«Σκυταλοδρομία Θετικών Επιστημών με τη χρήση του εργαλείου Plickers»
NEA ΠAIΔΕΙΑ -ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.pdf
https://neapaideia.gr/draseis-ekdiloseis/skytalodromia-fysikon-epistimon/
KATTH -NEA ΠAIΔEIA -Plickers-video.mp4
Χρυσοστομίδου Αγάπη, Ακρίδας Αναστάσιος, Καθαράκης Γεώργιος, Ψύκου Αικατερίνη, Στόκα Ιωάννα, Μαμμή Ζαχαρούλα, Ρούσση Αγλαΐα (1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων)-«Ο «μαγικός» αριθμός τρία (3): Διαθεματική Προσέγγιση»
https://1gym-ag-anarg.att.sch.gr/2023/10/06/ο-μαγικός-αριθμός-τρία-3-διαθεματικ/
Πατσιομίτου, Σ. (2023). Ψηφιακά δημιουργήματα και κοινωνικοπολιτισμικά εργαλεία για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εννοιών. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα Μαθηματικών. Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου. (4-10-2023)
AKOMA
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΛΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ -ΛΥΚΕΙΟΥ-ΕΠΑΛ -ΕΝΕΕΓΥΛ -ΕΑΕ 2023-24
............................................................................................................................................
Oι οδηγίες του ΙΕΠ για τη σχολική χρονιά 2023-24 έχουν αναρτηθεί από 12/10/2023 στον σύνδεσμο
https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/odigies-kai-diacheirisi-ylis-mathimatikon/
Η κατανομή των διδακτικών ωρών που προτείνεται είναι ενδεικτική. Μέσα σε αυτές τις ώρες περιλαμβάνεται ο χρόνος που θα χρειαστεί για ανακεφαλαιώσεις, γραπτές δοκιμασίες, εργασίες κλπ.
Δείτε ακόμα τις ΟΔΗΓΙΕΣ του ΙΕΠ για όλους τους τύπους σχολείων στους ακόλουθους συνδέσμους:
https://iep.edu.gr/el/graf-b-yliko-2023-2024/geniko-lykeio-2023-2024
https://iep.edu.gr/el/graf-b-yliko-2023-2024/gimnasio-23-24
https://iep.edu.gr/el/graf-b-yliko-2023-2024/epal-2023-2024
https://iep.edu.gr/el/graf-b-yliko-2023-2024/en-e-e-gy-l
Για την Τράπεζα Θεμάτων του ΙΕΠ πατήστε στον σύνδεσμο
https://trapeza.iep.edu.gr/public/subjects.php
Χρήσιμες σημειώσεις για τη λειτουργία του διαδραστικού πίνακα FLIP_PC στα Μαθηματικά [και όχι μόνο]
https://www.academia.edu/4468139/
Σχόλια (0)
Κυριακή, 17 Σεπτεμβρίου 2023 - 8:37 π.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
................................................................................................................................................................
Περισσότερες από 2000 δραστηριότητες στο Geogebra στους ακόλουθους συνδέσμους
https://www.geogebra.org/m/kewpjrue?fbclid=IwAR1Sit4UGjBmgAFI4q0SsuRic12mg4gI5R1m4_ebZn9XUs6oQh2GoFj5TUU
Για το Desmos πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.desmos.com/
και τον https://www.desmos.com/calculator
Μπορείτε να κάνετε τις κατασκευές σας online με τη χρήση του εργαλείου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.mathspad.co.uk/i2/construct.php
Πολλά εκπαιδευτικά σενάρια για διαφορετικές τάξεις και επίπεδα στα Μαθηματικά περιέχονται στον ιστοχώρο του
WebSketchpad στον ακόλουθο σύνδεσμο http://www.sineofthetimes.org/
Yλικό προσομοιώσεων των μαθηματικών εννοιών. Θα βρείτε πολλά παραδείγματα στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://phet.colorado.edu/el/simulations/filter?subjects=math&type=html,prototype
Στο προσωπικό μου ιστολόγιο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/ έχει αναρτηθεί και θα αναρτάται υλικό από τις επιμορφωτικές συναντήσεις-σεμινάρια -ημερίδες που διεξάγονται στη Γ΄Αθήνας.
ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
της Σταυρούλας Πατσιομίτου (Συμβούλου Εκπαίδευσης Μαθηματικών, ΔΔΕ Γ' Αθήνας)
................................................................................................................................................................
Περισσότερες από 2000 δραστηριότητες στο Geogebra στους ακόλουθους συνδέσμους
https://www.geogebra.org/m/kewpjrue?fbclid=IwAR1Sit4UGjBmgAFI4q0SsuRic12mg4gI5R1m4_ebZn9XUs6oQh2GoFj5TUU
Για το Desmos πατήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.desmos.com/
και τον https://www.desmos.com/calculator
Μπορείτε να κάνετε τις κατασκευές σας online με τη χρήση του εργαλείου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.mathspad.co.uk/i2/construct.php
Πολλά εκπαιδευτικά σενάρια για διαφορετικές τάξεις και επίπεδα στα Μαθηματικά περιέχονται στον ιστοχώρο του
WebSketchpad στον ακόλουθο σύνδεσμο http://www.sineofthetimes.org/
Yλικό προσομοιώσεων των μαθηματικών εννοιών. Θα βρείτε πολλά παραδείγματα στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://phet.colorado.edu/el/simulations/filter?subjects=math&type=html,prototype
Στο προσωπικό μου ιστολόγιο https://blogs.sch.gr/spatsiomitou/ έχει αναρτηθεί και θα αναρτάται υλικό από τις επιμορφωτικές συναντήσεις-σεμινάρια -ημερίδες που διεξάγονται στη Γ΄Αθήνας.
ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
της Σταυρούλας Πατσιομίτου (Συμβούλου Εκπαίδευσης Μαθηματικών, ΔΔΕ Γ' Αθήνας)
Συνημμένοι πόροι | |
---|---|
MONOGRAPHS-BOOKS PATSIOMITOU.pdf | |
Ενδεικτικό σχέδιο δόμησης και συγγραφής σχεδίου μαθήματος-Πατσιομίτου.pdf | |
Ενημέρωση για την ανάρτηση υλικού διδασκαλίας των μαθηματικών.pdf |
Πέμπτη, 7 Σεπτεμβρίου 2023 - 4:31 μ.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
..............................................................................................................................................................................
Εισηγητές ήταν οι: κα Παπαδημητρίου Σοφία, κος Στουραίτης Κωνσταντίνος, κος Χασάπης Σωτήρης, κος Γιατράς Κων/νος και κα Πατσιομίτου Σταυρούλα .
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ κου Χασάπη Σωτήρη (Διευθυντή Προτύπου ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων)
.........................................................................................................................................................................
Όλα τα θέματα (Γυμνασίου Λυκείου και Έκθεση) που τέθηκαν στις εξετάσεις ΠΠΣ μαζί με τα προτεινόμενα από την έναρξη του θεσμού,
συγκεντρωμένα στο σύνδεσμο
https://ylikodidaskalias.wordpress.com/category/διαγωνισμοί-μαθηματικών/εισαγωγικές-ππσ/
Υλικό του Ομίλου που χρησιμοποιήθηκε στον όμιλό του κου Χασάπη (10 έτη στην Ευαγγελική Σχολή Νέας Σμύρνης) βρίσκεται στο σύνδεσμο: https://ylikodidaskalias.wordpress.com/category/μαθηματικοί-όμιλοι/page/2/
Πλήρεις σημειώσεις (19 από τις 22 δίωρες συναντήσεις) των δύο πρώτων ετών του Ομίλου βρίσκεται στο σύνδεσμο:
https://mega.nz/file/yUJUyBwY#QpMkeuS9HGUbQzvazVzrGbSPk4ttQevlcc1Lkiw1wi4
..............................................................................................................................................................................
Εισηγητές ήταν οι: κα Παπαδημητρίου Σοφία, κος Στουραίτης Κωνσταντίνος, κος Χασάπης Σωτήρης, κος Γιατράς Κων/νος και κα Πατσιομίτου Σταυρούλα .
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΥΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ κου Χασάπη Σωτήρη (Διευθυντή Προτύπου ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων)
.........................................................................................................................................................................
Όλα τα θέματα (Γυμνασίου Λυκείου και Έκθεση) που τέθηκαν στις εξετάσεις ΠΠΣ μαζί με τα προτεινόμενα από την έναρξη του θεσμού,
συγκεντρωμένα στο σύνδεσμο
https://ylikodidaskalias.wordpress.com/category/διαγωνισμοί-μαθηματικών/εισαγωγικές-ππσ/
Υλικό του Ομίλου που χρησιμοποιήθηκε στον όμιλό του κου Χασάπη (10 έτη στην Ευαγγελική Σχολή Νέας Σμύρνης) βρίσκεται στο σύνδεσμο: https://ylikodidaskalias.wordpress.com/category/μαθηματικοί-όμιλοι/page/2/
Πλήρεις σημειώσεις (19 από τις 22 δίωρες συναντήσεις) των δύο πρώτων ετών του Ομίλου βρίσκεται στο σύνδεσμο:
https://mega.nz/file/yUJUyBwY#QpMkeuS9HGUbQzvazVzrGbSPk4ttQevlcc1Lkiw1wi4
Σχόλια (0)
Σάββατο, 24 Ιουνίου 2023 - 6:49 π.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Υλικό Επιμορφωτικής Ημερίδας (2ο Γυμνάσιο Περιστερίου) 22-6-2023
.............................................................................................................................................
ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ -ΛΥΚΕΙΟΥ
https://eduspace.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=EDUTID108&an_id=23
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΝΟΙΩΝ (Γ ΛΥΚΕΙΟΥ- ΘΕΤΙΚΗΣ)-ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΝΟΙΩΝ)
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΝΟΙΩΝ)
https://eduspace.sch.gr/modules/document/index.php?course=EDUTID108&openDir=/650694520mzX/64e98846JokN
.............................................................................................................................................
ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ -ΛΥΚΕΙΟΥ
https://eduspace.sch.gr/modules/announcements/index.php?course=EDUTID108&an_id=23
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΝΟΙΩΝ (Γ ΛΥΚΕΙΟΥ- ΘΕΤΙΚΗΣ)-ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ (ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΝΟΙΩΝ)
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΝΟΙΩΝ)
https://eduspace.sch.gr/modules/document/index.php?course=EDUTID108&openDir=/650694520mzX/64e98846JokN
Σχόλια (0)
Σάββατο, 24 Ιουνίου 2023 - 6:44 π.μ.
Ο χρήστης ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
Υλικό Επιμορφωτικής Ημερίδας - 24/5/2023 στο 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων
............................................................................................................................................
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ -ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ από τον κο ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ (Διευθυντή Προτύπου ΓΕΛ Αναβρύτων, τότε Διευθυντή Προτύπου Γυμνασίου Αγίων Αναργύρων )
Βιβλία Μαθηματικών κου Κωστόπουλου (Καθηγητή Μαθηματικών στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων)
............................................................................................................................................
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ -ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ από τον κο ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ (Διευθυντή Προτύπου ΓΕΛ Αναβρύτων, τότε Διευθυντή Προτύπου Γυμνασίου Αγίων Αναργύρων )
Βιβλία Μαθηματικών κου Κωστόπουλου (Καθηγητή Μαθηματικών στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων)
Σχόλια (0)