"Αξιολόγηση για τη μάθηση: Ενδυνάμωση των μαθητών/τριών και βελτίωση του σχολικού κλίματος"- εργαστήριο για Φιλολόγους (EDUSEM114) | ΜΑΡΙΑ ΝΕΖΗ |
| "η-τάξη μας" : Ενδοσχολική επιμόρφωση 2ου ΓΕΛ Ξάνθης για τη χρήση της πλατφόρμας "η-τάξη" ως ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (3751020378) | Ανέστης Εξαφτόπουλος |
| Class management (EDUSEM134) | ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ |
| ENGLISH LANGUAGE TEACHING / ENGLISH TEACHERS OF 3rd DIRECTORATE OF SECONDARY EDUCATION OF ATHENS (EDUSEM110) | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗ |
| ENGLISH LANGUAGE TEACHING /PRIMARY EDUCATION ENGLISH TEACHERS OF 3rd DIRECTORATE OF PRIMARY EDUCATION (EDUSEM109) | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗ |
| test (EDUSEM133) | Διαχειριστής Πλατφόρμας |
| «Γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις Γυμνασίου 2022-2023: Θεσμικό πλαίσιο και προτάσεις» (EDUSEM115) | ΜΑΡΙΑ ΝΕΖΗ |
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟ Α1 (ΠΕΔΙΟ Α1) | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΣΟΥΛΑ |
| ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ (EDUSEM132) | ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΟΛΑΣΙΩΤΗ |
| ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (EDUSEM108) | ΜΑΡΙΑ ΝΕΖΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΑΤΣΩΤΗΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ, ΚΑΛΥΨΩ ΛΑΖΟΥ-ΜΠΑΛΤΑ |
| Διαρκές Σεμινάριο Συνεργασιών Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2023 (EDUSEM103) | ΟΜΟΤΙΜΟΙ |
| ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ 91 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (EDUSEM122) | ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΤΣΟΥ |
| ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ 91 Β' ΑΘΗΝΑΣ (EDUSEM120) | ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΤΣΟΥ |
| ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ 91 Γ' ΑΘΗΝΑΣ (EDUSEM121) | ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΤΣΟΥ |
| ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ 91 ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ (EDUSEM124) | ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΤΣΟΥ |
| ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ 91 ΚΥΚΛΑΔΩΝ (EDUSEM123) | ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΤΣΟΥ |
| Εκμάθηση του λογισμικού GeoGebra (EDUSEM137) | ΕΙΡΗΝΗ ΠΕΡΥΣΙΝΑΚΗ |
| Εκπαιδευτικοί ΠΕ91 Α' ΑΘΗΝΑΣ (EDUSEM119) | ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΤΣΟΥ |
| Ενδοσχολικοί Συντονιστές - Μέντορες (EDUSEM139) | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ |
| Επιμόρφωση εκπαιδευτικών κλ. ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής Δ.Π.Ε. Δ' Αθήνας (EDUSEM126) | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗ |
| Επιμόρφωση εκπαιδευτικών κλ. ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, Δ.Δ.Ε. Δ΄Αθήνας (EDUSEM127) | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗ |
| Η καλλιέργεια των Ολυμπιακών Αξιών μέσα από το μάθημα της Γαλλικής Γλώσσας και της Φυσικής Αγωγής: Μια διαθεματική προσέγγιση. (EDUTID119) | ΕΥΗ ΛΙΟΥΜΠΗ - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΚΗΣ -ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΝΑΣΣΗΣ |
| Ιστορική σκέψη στο μουσείο και στο σχολείο (EDUSEM111) | ΜΑΡΙΑ ΝΕΖΗ |
| ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ__ΗΡΑΚΛΕΙΟ (EDUSEM116) | ΜΙΧΑΗΛ ΔΡΕΤΑΚΗΣ |
| Μοιραζόμαστε διδακτικές πρακτικές στα φιλολογικά μαθήματα (EDUSEM135) | ΜΑΡΙΑ ΝΕΖΗ |
| ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ (EDUSEM136) | ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΟΛΑΣΙΩΤΗ |
| Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας (EDUSEM129) | ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΟΛΑΣΙΩΤΗ, ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΚΟΥΚΛΙΑΤΗΣ ΙΑΣΩΝ |
| Συνεργασία Συμβούλου Εκπαίδευσης με σχολεία παιδαγωγικής ευθύνης (ΣΣΕΠΕ) | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΣΟΥΛΑ |
| Συνεργασίες ΠΛΑΑ και 3ου Προτύπου Λυκείου Ιλίου (EDUSEM125) | ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ |
| Συντροφιά με την Άλκη Ζέη στο σχολείο (EDUSEM117) | ΜΑΡΙΑ ΝΕΖΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ, ΚΑΛΥΨΩ ΛΑΖΟΥ-ΜΠΑΛΤΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΑΤΣΩΤΗΣ |
| Τεχνητή Νοημοσύνη, Θρησκεία-Μηχανική-Υγεία και Δεοντολογικές προσεγγίσεις (EDUSEM138) | ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΟΛΑΣΙΩΤΗ |
| Υποστηρίζοντας τη μάθηση σε πολύγλωσσες τάξεις (EDUSEM112) | ΜΑΡΙΑ ΝΕΖΗ |
| ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ (EDUSEM118) | ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΤΣΟΥ |
|