Περιεχόμενα: Εργασίες Υ13 - Υ17 και Π2
Ομαδοποιώ τους μαθητές του τμήματός μου στα μαθήματα που διδάσκω
Ανεβάζω αρχείο στα έγγραφα (οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος)/μετακινώ αρχείο από έναν κατάλογο σε άλλον
Ανεβάζω τις παρουσιάσεις των μαθητών του project μου
Προσθέτω πόρους σε ενότητα/κεφάλαιο/παράγραφο στο μάθημά μου:
# προσθήκη κειμένου σε ενότητα
# ενσωμάτωση εικόνας/βίντεο σε κείμενο
# προσθήκη συνδέσμου σε λέξη/φράση
# προσθήκη εγγράφου από κατάλογο
# προσθήκη άσκησης/εργασίας/ερωτηματολογίου (μόνο περιγραφή)
Προσθέτω Νέο γεγονός στο βιβλίο ύλης (π.χ. επόμενο διαγώνισμα) και δημιουργώ ανακοίνωση
Δημιουργώ βαθμολόγιο για την ομάδα (τους μαθητές του τμήματός μου) στα μαθήματα που διδάσκω
Παραδίδω τις παραπάνω εργασίες (Υ13-Υ16) με «online κείμενο» και ενεργό σύνδεσμο προς το μάθημα/τα μαθήματά μου
________________
Εργασία Υ13 (Διδάσκων/ουσα - 5%):Ομαδοποιώ τους μαθητές του τμήματός μου στα μαθήματα που διδάσκω
Στο τέλος της εργασίας θα γνωρίζετε ...
1. Από το χαρτοφυλάκιό μας μπαίνουμε σε ένα επό τα μαθήματα που διδάσκουμε (ας αρχίσουμε με αυτό που είμαστε υπεύθυνοι) 2. Από τα Ενεργά εργαλεία επιλέγουμε το Ομάδες Χρηστών. Στη σελίδα που ανοίγει επιλέγουμε α) τη Δημιουργία μιας ομάδας , αν θέλουμε να δημιουργήσουμε νέα ομάδα και να την προσθέσουμε στις ήδη υπάρχουσες β) το γρανάζι-κάτω βελάκι δεξιά στην ομάδα που θέλουμε να τροποποιήσουμε και επεξεργασία (από το από το 2020-21 και μετά) ή εναλλακτικά επιλέγουμε το όνομα της ομάδας και το πράσινο κουμπί Αλλαγή και στην επόμενη σελίδα:
ακριβώς όπως μεταφέραμε κάποια εργαλεία μαθήματος από τα ανενεργά στα ενεργά.
Η συγκεκριμένη εργασία είναι εξαιρετικά σημαντική για την περαιτέρω σωστή λειτουργία της ηλεκτρονικής σχολικής τάξης μας και πρέπει να γίνει σχολαστικά. Αν κάποιο παιδί έχει παραλείψει να εγγραφεί στο μάθημά μας ή έχει κατά λάθος απεγγραφεί, πρέπει να φροντίσουμε να το ενημερώσουμε, ώστε να εγγραφεί κατά τη διάρκεια της επόμενης διδακτικής μας ώρας (με το τμήμα του) και στη συνέχεια να το εντάξουμε στην ομάδα (τμήμα) του στην ηλεκτρονική τάξη. Συμφωνούμε τώρα όλοι/ες να ακολουθήσουμε την ίδια τακτική: α) τον χωρισμό σε τμήματα τον κάνουμε στα τμήματα που διδάσκουμε μόνο, αλλά σε όλα τα μαθήματα που διδάσκουμε, ή β) κάνουμε όλα τα τμήματα στο μάθημα που είμαστε υπεύθυνοι στο σεμινάριο (δεν προτιμήθηκε)
Για τη διευκόλυνση της εκτέλεσης αυτής της εργασίας, παρακάτω δίνονται οι κατάλογοι των τμημάτων: (Διαγράφηκαν λόγω ρύθμισης του μαθήματος σε "Ανοιχτό", στάλθηκαν στο email σας)
Δίνω στον εαυτό μου το δικαίωμα Υπεύθυνου/ης ομάδοςΣτην συμπλήρωση των στοιχείων της ομάδας, για εμφανίζεται το όνομά μας στο αναπτυσσόμενο μενού πρέπει να έχουμε το δικαίωμα Υπεύθυνου Ομάδας, ως χρήστες του μαθήματος. Μπορούμε να μεταβούμε στη Διαχείρηση χρηστών, από το αντίστοιχο κουμπί πάνω, αλλά θα χάσουμε όσες αλλαγές έχουμε κάνει στην ομάδα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Καλύτερα να αποθηκεύσουμε και: Κάνουμε κλικ στον τίτλο του μαθήματος, για να μεταβούμε στην αρχική σελίδα του συγκεκριμένου μαθήματος που διδάσκουμε (και έχουμε το δικαίωμα εκπαιδευτικού). Στη συνέχεια επιλέγουμε το εικονίδιο των χρηστών: Στη σελίδα των χρηστών, κατεβαίνουμε και επιλέγουμε την εμφάνιση των Εκπαιδευτικών μόνο (1) και στη συνέχεια επιλέγουμε το γρανάζι (2) και κάνουμε κλικ στο κουτάκι δίπλα στο Δικαίωμα υπεύθυνου ομάδας (3).
| ||
Εργασία Υ14 (Υπεύθυνος/η - 5%):Ανεβάζω αρχείο στα έγγραφα (οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος)/μετακινώ αρχείο από έναν κατάλογο σε άλλονΕργασία Υ14.1 (Διδάσκων/ουσα ΕΡΕ - 5%):Ανεβάζω τις παρουσιάσεις των μαθητών του project μου
Στο τέλος της εργασίας θα γνωρίζετε ...
1. Από το χαρτοφυλάκιό μας μπαίνουμε στο μάθημά μας. 2. Από τα ενεργά εργαλεία επιλέγουμε τα Έγγραφα. 3. Κάνουμε κλικ στο κουμπί Ανέβασμα αρχείου.
Σε κάποιους φυλομετρητές, αντί του κουμπιού Αναζήτηση, υπάρχει το κουμπί Επιλογή αρχείου. 5. Εντοπίζουμε το αρχείο που θέλουμε στον υπολογιστή μας, στο στικάκι μας, στο Google drive μας, στο Dropbox κ.λπ. Πριν το ανεβάσουμε, αντιγράφουμε το όνομά του (για να μην το πληκτρολογούμε αργότερα) και πατάμε Άνοιγμα (ή Επιλογή). 6. Συμπληρώνουμε τα στοιχεία (μεταδεδομένα) του αρχείου και πατάμε Ανέβασμα.
| ||
Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων Λυκείου από EDU.KLIMAKA.GR | ||
Εργασία Υ15 (Διδάσκων/ουσα - 5%):Προσθέτω πόρους σε ενότητα/κεφάλαιο/παράγραφο στο μάθημά μου:# προσθήκη κειμένου σε ενότητα# ενσωμάτωση εικόνας/βίντεο σε κείμενο# προσθήκη συνδέσμου σε λέξη/φράση# προσθήκη εγγράφου από κατάλογο# προσθήκη άσκησης/εργασίας/ερωτηματολογίου (μόνο περιγραφή)
Στο τέλος της εργασίας θα γνωρίζετε ...
1. Από το χαρτοφυλάκιό μας μπαίνουμε στο μάθημά μας και στην ενότητα που θέλουμε να εμπλουτίσουμε με υλικό. 2. Στην οθόνη μας βλέπουμε:
3. Επιλέγουμε το γρανάζι και από το αναπτυσσόμενο μενού επιλέγουμε τον πόρο που επιθυμούμε. Όλοι οι πόροι πλην του κειμένου πρέπει πρώτα να έχουν δημιουργηθεί στα αντίστοιχα εργαλεία, πριν επιχειρήσουμε να τους προσθέσουμε στην ενότητα. 4α. Προσθήκη κειμένουΕπιλέγουμε την Προσθήκη κειμένου και στον κειμενογράφο που ανοίγει:
Το κείμενό μας θα προστεθεί στο τέλος της ενότητας. Στη συνέχεια το μεταφέρουμε στην επιθυμητή σειρά μέσα στην ενότητα (από τα βελάκια αριστερά από το γρανάζι επεξεργασίας του κειμένου).
4β. Εισαγωγή εικόνας στο κείμενό μαςΓια την εισαγωγή εικόνας στο κείμενό μας προτείνονται: α) η τοποθέτηση της εικόνας στο κέντρο και β) σε μέγεθος που να ανταποκρίνεται αυτόματα στο μέγεθος της οθόνης (στοίχιση Responsive Center). Αυτό γίνεται ως εξής:
1Αν επιλέξουμε την εικόνα από τα έγγραφα άλλου μαθήματός μας, εμείς θα τη βλέπουμε, αλλά οι υπόλοιποι χρήστες όχι, εκτός αν είναι εγγεγραμμένοι και στο άλλο μάθημα ή το μάθημα αυτό είναι ανοιχτό. Αυτό γίνεται όταν αντιγράφουμε (CTRL + C) κείμενο με εικόνες από ενότητα ενός μαθήματος και το επικολλούμε (CTRL + V) σε ενότητα άλλου μαθήματος (ή όταν κλωνοποιείται όλο το μάθημα)
Προσοχή! Αν διαπιστώσουμε ξαφνικά ότι έχουμε ξεχάσει να ανεβάσουμε την εικόνα, ΔΕ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ! Πατάμε Υποβολή, για να μη χασουμε ό,τι έχουμε γράψει, ανεβάζουμε την εικόνα και επιστρέφουμε για τη συνέχεια. Για μία άλλη, καλύτερη λύση, δείτε την παρακάτω συμβουλή: Μπορούμε να ανεβάσουμε την εικόνα παράλληλα με το γράψιμο του κειμένου, έχοντας ήδη (ή κάνοντας εκείνη την ώρα) ένα αντίγραφο της καρτέλας του φυλλομετρητή μας (με δεξί κλικ/Αντιγραφή καρτέλας). Έτσι ο κειμενογράφος μας παραμένει ανοιχτός και σε αναμονή, ενώ εμείς ανεβάζουμε την εικόνα, δουλεύοντας στο αντίγραφο της καρτέλας. Δεν το παρακάνουμε όμως με τον χρόνο! Θυμηθείτε ότι πρέπει να πατάμε συχνά το κουμπί της υποβολής.
4γ. Για την ενσωμάτωση βίντεο στο κείμενό μας
Προσοχή! Οι ενότητες που έχουμε δημιουργήσει είναι ορατές στους μαθητές μας, το ίδιο και οι πόροι μέσα σε αυτήν, εκτός αν αποκρύψουμε την ενότητα ή τους πόρους.
Υπενθυμίζουμε επίσης τη συμβουλή στην εργασία Υ1,2:
για να μη χαθεί το κείμενο που γράφουμε λόγω αδράνειας (αδράνεια => αποσύνδεση). | ||
Παρακολουθήστε και μοιραστείτε με ασφάλεια τα βίντεο του YouTube
| ||
Εργασία Π2 (Διδάσκων/ουσα - προαιρετική):Προσθέτω Νέο γεγονός στο βιβλίο ύλης (π.χ. επόμενο διαγώνισμα) καιδημιουργώ ανακοίνωση (π.χ. για το επόμενο διαγώνισμα).Στο τέλος της εργασίας θα γνωρίζετε ...
1. Οδηγίες στην δια ζώσης συνάντηση (online οδηγίες υπό κατασκευή)
Προσοχή! Το γεγονός εμφανίζεται στο ημερολόγιο των μαθητών/τριών και οι μαθητές/μαθήτριες ειδοποιούνται με email.
| ||
Εργασία Υ16 (Διδάσκων/ουσα - 5%):Δημιουργώ βαθμολόγιο για την ομάδα (τους μαθητές του τμήματός μου) στα μαθήματα που διδάσκω
Στο τέλος της εργασίας θα γνωρίζετε ...
1. Από το χαρτοφυλάκιό μας μπαίνουμε στο μάθημά μας και από τα Ενεργά εργαλεία επιλέγουμε το Βαθμολόγιο. 2. Οδηγίες στην δια ζώσης συνάντηση (online οδηγίες υπό κατασκευή)
Προσοχή! Αν το βαθμολόγιο αφορά ομάδες χρηστών (τμήματα) και η σύσταση της ομάδας μεταβληθεί μετά από την προσθήκη της στο βαθμολόγιο, τότε πρέπει να γίνει Ανανέωση λίστας των συμμετεχόντων για να συμπεριληφθούν και τα νέα μέλη της ομάδας στο βαθμολόγιο της ομάδας.
| ||
Εργασία Υ17 (Όλοι - 5%) Εργασία Υ17 (Όλοι - 5%):Παραδίδω τις εργασίες (Υ13-Υ16) με «online κείμενο» και ενεργό σύνδεσμο προς το μάθημά μου
Στο τέλος της εργασίας θα γνωρίζετε ...
1. Γράφετε Ονοματεπώνυμο, Κωδικό μαθήματος, ονομασία εργασιών που ολοκληρώσατε, 2. Κάνετε δεξί κλικ, επιλέγετε Link, 3. Bάζετε στο πεδίο URL (copy/paste) τη διεύθυνση του μαθήματός σας από τον φυλλομετρητή σας. Με ένα κλικ μέσα στο επόμενο πεδίο ("Κείμενο που θα εμφανίζεται") το URL αντιγράφεται αυτόματα κι εκεί. Το αφήνετε ή γράφετε κάτι άλλο, αν επιθυμείτε. 4. Αφήνουμε τον τίτλο κενό και στο πεδίο "Προορισμός" αλλάζουμε το "Καμία" σε "Νέο παράθυρο". 5. Πατάμε "Εντάξει". Π.χ.: Ανέστης Εξαφτόπουλος, 106, Υ13,...,Υ16 https://eclass.sch.gr/courses/EL1122179/
Σε ρόλο εκπαιδευτικού, όταν βαθμολογείτε τέτοιου είδους εργασίες ελέγχοντας πρώτα πού οδηγεί το link, υπάρχει περίπτωση ο Προορισμός να μην έχει αλλαχθεί σε Νέο παράθυρο. Στην περίπτωση αυτή απομακρύνεστε από το περιβάλλον διόρθωσης της εργασίας χωρίς ίσως να έχετε πατήσει Καταχώριση στις ως τότε βαθμολογημένες εργασίες και ο βαθμός τους θα είναι άφαντος. Θα πρέπει να τον πληκτρολογήσετε ξανά. Συνεπώς:
|