ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
από 20/5/25 έως 2/6/25
- Εισάγετε βίντεο για την αφόρμηση. (μικρής διάρκειας 1-2 sec)
- Αφήστε 2’ για καταιγισμό ιδεών. (επιτρέψτε την αυτενέργεια, σηκώστε στον πίνακα μαθητή για την καταγραφή των ιδεών στο διαδραστικό)
- Δώστε τα Πρόσθετα Μαθησιακά Αποτελέσματα σε Γνώσεις-Δεξιότητες-Στάσεις. (σε μία διαφάνεια το 'πώς και τι θα μάθουμε σήμερα')
- Συνδέστε με τα προηγούμενα. (αναπτύξτε τη διερευνητική τους διάθεση)
- Δώστε λέξεις κλειδιά: (π.χ. Εργασία, Υπευθυνότητα, Πρόληψη, Υγεία, Υγιεινή, Προστασία, Κίνδυνος, Ασφάλεια).
- Παρουσιάστε έναν εννοιολογικό χάρτη. (οπτικοποίηση της γνώσης)
- Παρουσιάστε τα στάδια της ενότητας και τις δραστηριότητες με αναλυτικές οδηγίες.
- Εισάγετε φύλλα εφαρμογής με διαδραστικά εργαλεία κουιζ, με ευέλικτη ομαδοποίηση. (παιχνιδοποίηση)
- Κλείστε με ένα σταυρόλεξο στην εφαρμογή https://crosswordlabs.com/. (μπορεί να ζητάει τις λέξεις κλειδιά ή την ορολογία της ενότητας-γλωσσικός εγγραμματισμός)
- Αναθέστε μια εργασία για το σπίτι με πηγές και βοηθητικό υλικό από αποθετήρια και διαδραστικές εφαρμογές. (ψηφιακός εγγραμματισμός)
- Ολοκληρώστε με μία επανάληψη. (εδώ δίνουμε το λόγο στους μαθητές)
- Ρωτήστε αν έχουν κατακτήσει τους στόχους που είχατε θέσει από την αρχή. (αποχαιρετίστε τους καθώς θα βγαίνουν από την αίθουσα)